BANÁNOS PALACSINTA🥞🍌🥞

Ha valami édeset szeretnél reggelire, de nincs időd órákat a konyhában szöszölni, üss fel két tojást, verd fel őket egy csipet sütőporral, egy villa segítségével pedig nyomkodj össze két közepes méretű banánt, majd dolgozd össze a tojásos keverékkel.

Apró adagokban süss palacsintákat a banános masszából egy teflonos serpenyőben.

A sütőpornak köszönhetően a palacsintád könnyű és levegős lesz, a banán miatt pedig akár önmagában is megállja a helyét, de mézzel, lekvárral, gyümölcsökkel, és joghurttal is fogyaszthatod.

További bejegyzéseink

Mapo tofu laktóz-, glutén- és tojásmentesen

Hozzávalók:🥢 30 dkg darált sertéshús,🥢 30 dkg tofu,🥢 2 ek…

Tavaszi ratatouille glutén-, cukor- és laktózmentesen

Hozzávalók:🤎 3 ek olívaolaj,🤎 1 közepes db fehér hagyma,🤎 1…

GLUTÉN- ÉS TEJMENTES TÖLTÖTT ÉDESBURGONYA

Hozzávalók:🥑 1 db avokádó,🍠 4 db tojás,🥑 3 db kápia…

ViWa vitaminvíz

Tökéletes tanulótársat keresel? Megtaláltad! 🤩 A Viwa Brainboost vitaminvíz segít…

Mi jelent az umami?

Az umami az alapvető édes, savanyú, sós és keserű íz…

K U S Z K U S Z 🍚🌾

A kuszkusz durumdarából készül: nedves állapotban lisztbe hempergetik, hogy rátapadjon…